Miss Peregrine de Ransom Riggs


20621490.jpg

Titlu: Miss Peregrine
Autor: Ransom Riggs
Numărul de pagini: 385
Genuri: Ficţiune, YA, thriller, aventură
Descriere:
 O tragedie îl aruncă pe tânărul Jacob, în vârstă de doar şaisprezece ani, pe o insulă izolată. Aici descoperă ruinele căminului „pentru copii deosebiţi“ al domnişoarei Peregrine. Pe măsură ce Jacob înaintează pe holurile şi prin dormitoarele părăsite, îşi dă seama că cei care s-au adăpostit câ
ndva acolo au fost mai mult decât deosebiţi. Poate că nu întâmplător au fost trimişi într-un loc uitat de lume. Şi, oricât de bizar ar suna, ar putea fi încă în viaţă. Un roman fascinant, ilustrat cu fotografii tulburătoare, care-i va încânta pe adulţi, pe tineri şi pe toţi cei care vor să se bucure de o aventură în lumea umbrelor.
O insulă misterioasă.
Un orfelinat abandonat.
O stranie colecţie de fotografii.

Nota: 4/5
♥  ♥  ♥  
♥  

Am auzit o mulţime de păreri cu privire la această carte: unele mai bune, iar altele mai puţin pozitive. Am decis că era vremea să îmi formez şi eu o opine şi să v-o prezint aici.
Le dau perfectă dreptate celor care sunt de părere că este o interesantă şi deosebită. Când am început s-o lecturez nu ştiam exact la ce să mă aştept, iar acestea sunt cele mai frumoase cărţi – te iau pur şi simplu prin surprindere.

P1030362v

Miss Peregrine este o carte plină de mister şi suspans, care mi-a prezentat lumea din altă perspectivă, deoarece copiii deosebiţi erau alungaţi din familiile lor, astfel ajungând la ymbryne, precum Miss Peregrine. Ymbrynele sunt defapt persoane care se pot transforma în păsări, iar ele au grijă de copiii cu puteri deosebite, asemenea lor.

goosenobackground

 

 

Citeşte mai departe…

2 gânduri despre „Miss Peregrine de Ransom Riggs

Lasă un răspuns

