Citate din ”Băiatul Echo” de Matt Haig

  • „Poate că trebuia să poți simți durere și tristețe ca să poți aprecia arta.”
  • ”Mă gândeam că orașele puteau fi inundate și totuși reușeau să supraviețuiască. M-am întrebat dacă eu voi face la fel. Suferința e ca un șuvoi de apă care vine peste tine. Unii dispar dedesubt și nu mai ies niciodată la suprafață. Dar majoritatea reușesc, eu așa cred.”
  • ”O carte este ca o hartă, îmi spusese ea după ce terminasem de citit Jane Eyre. Vor fi momente în viața ta când te vei simți rătăcită și confuză. Te vei regăsi prin lectură. Nu există problemă existențială care să nu fi fost tratată undeva, cândva, într-o carte și pentru care să nu găsești mângâiere. Vreau să ții minte lucrul acesta. În cărți găsești toate răspunsurile. Și cu cât citești mai mult, cu atât mai bine vei știi să te descurci în momentele dificile.”
  • ”Poate că, odată ce ai ajuns să cunoști teama, iubirea și frumusețea n-ai cum să le ștergi din tine.”
2 gânduri despre „Citate din ”Băiatul Echo” de Matt Haig

Lasă un răspuns

