Ziua mea virtuală

urare-ziua-onomasticaDintr-o glumă făcută cu Iulia, povestită aici, am primit ieri peste 200 de felicitări de ziua mea – adică 5% din prietenii virtuali (poate cineva reține și gestiona mesajele a mai mult de 1-200 de persoane? eu unul nu). Vă asigur c-au fost primite cu multă bucurie, absolut toate. A fost impresionant și mi s-a părut foarte frumos că în zilele astea tot mai pline, oamenii își fac timp să trimită mesaje. Am reținut unul foarte haios formulat de Vali Iurașcu: Sănătate să fie, în cantități industriale. Mai apoi, Iubire multă, multă, să mai și rămână. Dup-aia să fie drag plus norocel, la pachet, super ofertă. Și bănuții să nu fie ultimii și nici puțini, ci exact atât câți trebuie. La mulți și frumoși ani!

Bine, unii s-au și supărat după ce-am postat pățania – probabil fiindcă trebuie să repete urările – așa că am pierdut 5 prieteni cu postarea asta. Acuma, să știți că eu cred că atâta vreme cât de ținem ziua, încă ne mai credem copii, fiindcă asta nu e atât ziua noastră ci a părinților care cu drag ne cresc, așa că sărbătoresc fiecare an împlinit, după cum am detaliat pe-aici.

În fine, ce voiam să spun este că mi-am schimbat la loc data, și-am primit o notificare de la facebook că-i pentru ultima dată când pot face asta. Why? Note: There’s a limit to how many times you can change your birthday. If you’ve recently changed it, you cannot edit it again. 

Lasă un răspuns

