Las ovejas no pierden el tren (2014)

filme care merită văzute

Las-Ovejas-no-pierden-el-trenTradus la noi „O schimbare de linie”, filmul a rulat în premieră la Comedy Cluj 2015 și a câștigat prin Candela Peña premiul pentru Cea mai bună actriță.  Am fost și eu în sală la film și pot să spun că a fost singurul din festival la care am reușit să râd (un mare merit l-a avut prestația actriței din rolul secundar), sau să ridic din sprâncene (la replicile actorului aflat, simetric, în rol secundar masculin). Iar la final, să mă întreb de ce nu avem și noi un regizor de talia lui Álvaro Fernández Armero. Pentru că există o „pleiadă” în afara valului, care pretinde că face filme de masă, căutând succesul la public în detrimentul celui festivalier. Și aici mă refer la Tudor Giurgiu, Adrian Sitaru și Stere Gulea; chiar Radu Jude, cu toate premiile câștigate, mi se pare că face încă filme din poignet.

Să revin la filmul spaniol, de…

Vezi articol original 233 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

