Winter Sleep (2014)

filme care merită văzute

winter_sleepMă uit de două seri la filmul ăsta și nu reușesc să-i dau de capăt. M-a atras titlul: aproape că intrasem și eu într-un soi de hibernare, sau de astenie de iarnă – nici nu știam cum să-i zic. Apoi vremea și-a revenit brusc, amăgindu-ne amiezile c-un pic de soare cu dinți, și mi s-au dezghețat și mie sloiurile. N-am apucat să văd (de frig) prea multe filme franțuzești, așa c-am zis să mă răzbun cu încă un Palme d’Or, și-am dat timpul înapoi c-un an.

nihalAșa-m ajuns la Winter Sleep-ul lui Nuri Bilge Ceylan. Și-s încă tot în Anatolia și-n seara asta, sub impresia dialogurilor dintre Aydin și sora sa divorțată și cam arțăgoasă, Necla. Am ajuns aseară la sfâșietoarea, dar necesara (pentru el) limpezire a actorului cu soția sa, Nihal și m-am oprit. Nu mai aveam puterea să urmăresc răutatea din ochii frumoasei femei. La ce bun cuvintele, când norul pe…

Vezi articol original 60 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

