scurt dialog azi cu… Dora

16Momentul acela când te sună cineva și din autor, devii personaj!

Iată o parte din dialogul purtat azi cu Dora, ca să vedeți cât umor are fata… replicile ei sunt cu minuscule, chit că eu mă făcusem mic, mic de tot, de teamă că s-ar putea supăra pe replicile celor din anturajul meu (dezvăluite în scris) și titlurile de pe catchy.ro.

– cum mai merge? gata cu renovările? n-am mai dat nici un semn cu vopseaua aia ca n-am găsit decât o găleată goală și niște resturi de amorsa… 🙂

– faina hipstera de Dora :)) Nu m-am putut abține :))

– Ioooi, te-ai recunoscut?
– :)) păi cum nu? m-am distrat putin
– Nu ma gândeam că ai vreme să citești catchy.ro
– din greșeală am ajuns acolo
– Are mai multe continuări, vezi!
– cam asa
– Una din ele publicată azi
– am citit
– No, sper ca nu-i cu supărare!
 – de fapt am ajuns pe facebook și-am văzut un comment la un comment la un comment și de-acolo am văzut articolele
– nu-i cu supărare!
– Și că te-ai distrat putin…
 – chiar m-am distrat maxim
– Ufff, mă bucur atunci!
– oricum, mulțumesc de distracție, chiar mi-a făcut ziua :))

Cine zicea că nu există oameni frumoși?

Lasă un răspuns

