Premiul Liebster

liebster-awardMulțumesc Oanei care scrie pe oanasimaicum.wordpress.com pentru nominalizarea la Premiul Liebster*. Am să-ncerc să-i răspund aici la-ntrebări, pentru că este un blog mai puțin personal, pe care încerc deocamdată să-l promovez – sper să am și timp și ce să scriu mai des pe el – despre filme și cărți.

  1. De când scrii? pe blog, de pe la mijlocul lui februarie, după ziua mea. A fost un cadou pe care mi l-am făcut eu mie, în lipsă de altceva, și uite că mă ține și e la fel de nou de 6 luni.
  2. Ce îți doreai să “te faci” când vei fi mare? Mama voia să mă facă doctoriță. Nu i-a reușit, din cauză că eram pe atunci un fel de Gică-contra (și acum sunt încăpățânat) așa că s-a răzbunat pe sora mea, care este acum medic dermatolog.
  3. Care este, în scris, tema ta favorită? Prietenia, deși nu am abordat-o până acum.
  4. Cărțile – pe hârtie sau electronice? Argumente? Cartea a fost, de la apariție, un privilegiu. Biblioteci celebre, cum este cea corviniană – a lui Matei Corvin, au fost urmărite ca valoroase prăzi de război. Cartea electronică are avantajul ei încă neexploatat, zic eu, dat de posibilitatea inserării de link-uri (trimiteri în text). Cu timpul, va înlocui cartea pe hârtie. Ziarele – iată – au cam dispărut, aproape pe nesimțite. Cât va rezista cartea scrisă, va fi o plăcere să o frunzărim. Avantajele economice ale cărții electronice însă, plus viteza de circulație a informației, o vor impune – din păcate!
  5. Ce meserie ți-ai alege dacă ai lua-o de la capăt? A lua-o de la capăt e o meserie în sine. Însă tot despre tine e vorba, tot tu ești la mijloc și se pare că avem nevoie de mai mult decât o viață pentru a-nțelege ce ni se întâmplă.
  6. Ce bloguri îți plac? Cele foarte personale, gen groapă în care strigi ca să te eliberezi sau jurnal foarte intim, în care să-ți poți depăna cele mai ascunse gânduri. Cred că viitorul acestui gen de blog este parola. Pentru că și eu mă gândesc foarte serios să-mi parolez blogul personal și să-mi împart intimitatea doar cu acei oameni cu care rezonez, și despre care, chiar dacă nu i-am văzut și nu-i voi vedea niciodată față în față, așa-zișii prieteni virtuali, știu că-mi pot lăsa gândurile în seama lor
  7. De care împlinire te bucuri cel mai mult până acum? De copii, din viața de dinainte de Cluj, și – încă – de faptul c-am reușit s-o iau, cumva, de la (alt) capăt, cam atât aș putea trece la împliniri, deocamdată.
  8. Ce carte ai recomanda, indiferent de anotimp? Kamasutra 🙂 și când ninge, și când plouă.

Despre nominalizări, am și eu trei:

cuvintecumine.wordpress.com

piratulcinefil.wordpress.com

pentrucatimpultrece.wordpress.com

Regulile jocului, așa cum mi-au fost transmise, sunt acestea:

  • să menţionezi  persoana care te-a nominalizat, punând în postare un link către blogul ei să răspunzi la toate întrebările primite;
  • să nominalizezi la rândul tău bloggeri;
  • să formulezi în jur 10 întrebări la care să răspundă cei nominalizați de tine – sunt foarte bune întrebările Oanei;
  • să le trimiți celor nominalizați un link la postarea ta, pentru a-i informa.

* Premiul Liebster este un premiu online dat de bloggeri unor alți bloggeri pe care ei îi consideră dragi (“liebster” vine din germanul la “liebe” = dragoste, “liebster” însemnând dragi).

Lasă un răspuns

