Philip Roth – Animal pe moarte III

elegy_xlgContinui seria „zicerilor” lui Roth – ceea ce înseamnă că nu mă pot desprinde încă de carte, deși nu mă omor după subiectul ei. Am lăsat anume Supunerea lui Houellebecq în Alba ca să-mi văd de scris.

Și totuși, iată-mă încă aici:

Când eram mai tânăr, nu eram susceptibil. Alții devin geloși mai devreme dar eu am fost în stare să mă apăr de așa ceva. Dar gelozia, desigur, e capcana spre certificatul de căsătorie. Ea – căsătoria – vindecă de gelozie. De aceea o caută atâția oameni.

Fiindcă nu sunt siguri de celălalt, îl pun să semneze un contract: nu voi face cutare și cutare.

Lasă un răspuns

