Scurt periplu social-media

un fel de jurnal

Incursiunile acestei ierni prin media socială (prilejuite de un job cu 1/2 de normă), mi-au permis întregirea reprezentărilor fragmentare asupra acestei realități – pentru mine – încă virtuale. O clasificare la primă vedere – superficială, sunt convins (dar de acceptat de dragul discuției) ar putea distinge în așa-zisa social media (neo-media virtuală) următoarele categorii:

actorii, respectiv partea vechii mass-medii virată on-line plus bloggerii, reprezentanții noului val media, individualități care nu simt nevoia (sau nu se simt capabili) să uzeze de validarea mediilor clasice pentru a transmite mesaje

spectatorii, grupați în haterii inteligenți (care selectează de pe margine mesajele pe potriva opțiunilor personale, ignorând restul și în general, ferindu-se să intre în polemici) și likerii, bucuroși să absoarbă orice informații noi, pe care să le valideze cu un Like (și uneori să le și comenteze ori să le share-uiască)

Majoritatea spectatorilor din grup și-au format anumite comodități, devenite…

Vezi articol original 374 de cuvinte mai mult

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s